HOE ZET JE E-MAILMARKETING SUCCESVOL IN?
Waar je social media marketing en contentmarketing vooral inzet om je potentiële klant kennis met je te laten maken en te voelen of hij of zij een klik met je heeft, zet je e-mailmarketing echt in om een relatie op te bouwen. Je geeft waarde aan de juiste personen, op het juiste moment in de klantroute. En blijft opvolgen zo lang de behoefte er bij je lead is.
Super cool dus!
In deze pdf geef ik je 5 kansen waarmee je echt een succes kunt maken van je e-mailmarketing. Lees je mee?
WAAR HELPT DIT E-BOOK JOU MEE?
Een handige PDF waarin ik je 5 kansen geef waarmee je e-mailmarketing echt succesvol kunt inzetten
voor de groei van jouw business.
Anouk van der Linden, Let’s get Leads
“Sinds 2016 adviseer ik ondernemers richting meer online zichtbaarheid, een waardevolle e-maillijst en meer klanten.
Ik help jou met een compleet op maat gemaakte online marketing strategie, het inrichten van je website en online kanalen. En het trainen van je marketingspier. Zodat je elke dag een stap blijft zetten. Want alleen zo bereik je online resultaat.“