Waarom jij een logische opbouw van jouw aanbod nodig hebt.
In het boek DotCom Secrets van Russell Brunson kwam ik voor het eerst de term "value ladder" tegen, oftewel waarde ladder. Een briljante (visuele) uitleg hoe je structuur aanbrengt in jouw aanbod. Sindsdien gebruik ik de waarde ladder van Russell tijdens elke...
Uit welke ingrediënten bestaat jouw funnel?
Een funnel bestaat, naar mijn mening, uit 5 elementen. Ik noem ze ook wel de ingrediënten van een succesvolle funnel. Waarbij elk ingrediënt even belangrijk is. Er moet, net als bij een recept van een lekkere chocolate cake, een balans ontstaan tussen de ingrediënten...
Een funnel; hoe begin je?
De meeste online ondernemers hebben wel van een funnel gehoord. Ze weten dat een nieuwe potentiële klant niet zomaar jouw betaalde aanbod aanschaft. Een potentiële klant moet jou immers eerst leren kennen, leuk gaan vinden en vervolgens gaan vertrouwen (ze moeten...
E-mail marketing op een AVG-proof manier… hoe dan?
Ik heb onlangs een webinar gegeven. Het onderwerp was “Hoe je met LinkedIn adverteren de juiste lead kunt bereiken & deze door je salesfunnel om kunt zetten naar een betalende klant”. Super leuk & waardevol! Echter wat mij opviel was dat er toch nog veel vragen zijn...
Stop met adverteren!
Ja echt, alsjeblieft, stop ermee! Ik zie dat zo vaak, dat ondernemers zo maar adverteren. Op Google, Facebook of op LinkedIn. Vaak omdat iedereen dat doet. Of omdat iemand tegen ze zegt dat ze dat moeten doen. Want daar bereik je nieuwe potentiële klanten mee. En dat...
Tompouce in je funnel
De laatste tijd krijg ik vaak de vraag van ondernemers of een funnel ook werkt voor offline bedrijven. Ja zeker! Een funnel zorgt er immers voor dat jouw potentiële klant op een laagdrempelige manier kan kennis maken met jou en jouw aanbod. Zodat jouw potentiële klant...